Tegenwoordig is alles vanuit de Cloud. Cloud telefonie is dan ook in opmars. Steeds meer bedrijven vervangen hun ouderwetse analoge telefooncentrale voor een moderne variant die volledig opereert vanuit de Cloud. De afgelopen jaren zijn veel bedrijven al overgestapt naar deze moderne manier van telefonie. Het uitfaseren van ISDN is daar een reden van. Bijkomend voordeel is dat het ook nog eens talloze waarden biedt om over te stappen op telefonie vanuit de Cloud. Zo is de organisatie weer volledig ‘future proof’!
Telefonie toen en nu
Beperkte functies, lastig om uit te breiden en gebrek aan integratiemogelijkheden. Dat kenmerkt de oude telefooncentrale. Met telefonie vanuit de Cloud zijn er ontzettend veel functies standaard beschikbaar. Dit bevordert het werkcomfort. Het uitbreiden van het aantal users is zo gebeurd. Niets staat te groei van de organisatie nog in de weg. En daarnaast kunnen, dankzij de open API, alle softwarepakketten aan de Cloud telefonie worden gekoppeld.
Uitgebreide functionaliteiten van Cloud Telefonie
Een belangrijk voordeel is dat men met één vast nummer altijd en overal bereikbaar is middels verschillende apparaten. Zo is de mobiel handig voor onderweg, de laptop handig op een flexwerkplek en de vaste telefoon bij de receptie. Daarnaast omvat de Cloud telefooncentrale standaard groepsgesprekken, rapportages, gespreksopname etc. De centrale kan op een eenvoudige wijze geheel naar wens worden ingericht. Bij wie moet het telefoongesprek uitkomen als er niet kan worden opgenomen? Wat moet er te horen zijn als iemand buiten kantoortijden belt? Vragen aan de hand waarvan men alle instellingen eenvoudig kan doorvoeren.
Naadloze integraties
Een softwarepakket is tegenwoordig geen pakket op zich meer. Hoe meer de verschillende pakketten en processen met elkaar geïntegreerd kunnen worden, des te meer werkcomfort een bedrijf ervaart. Dankzij de integratie met bijvoorbeeld een CRM/ERP-pakket, worden alle contacten van de onderneming gekoppeld aan de hosted telefooncentrale. De informatieopslag en informatie-inwinning wordt één. Met de open API is geen verzoek te gek. Door middel van op maat gemaakte software kan er aan iedere specifieke bedrijfswens voldaan worden.
Live demonstratie
De stop van ISDN en het verplicht over moeten stappen op Cloud telefonie is geen verkeerde verplichting gezien de vele voordelen. Zoals hierboven beschreven zijn er voldoende redenen om over te stappen op Cloud telefonie. Aangezien de wensen en de eisen van ieder bedrijf erg zullen verschillen en aangezien het aantal functionaliteiten zo enorm is, biedt een live demonstratie een rijke ervaring. In deze demo worden voornamelijk de kansen voor de specifieke situatie getoond en kan er antwoord worden gegeven op specifieke vragen. Vraag een demo aan, en wij komen graag langs om onze oplossing te tonen.
Comments